2009 m. rugsėjo 30 d., trečiadienis

Aš?


Aš vėl nežinau ko pati noriu, tik žinau ko nenoriu, o gal to užtenka - atmesti tai kas nepatinka ir eiti savojo Aš link?
Saviįtaigos galia yra beribė, taip?
Aš galiu,
noriu,
pasieksiu,
surasiu,
nepaleisiu,
suprasiu,
prisiminsiu,
mylėsiu,
nukeliausiu,
išmoksiu,
branginsiu,
išdrįsiu,
suprasiu,
...

...ir kažkada surasiu save.



p.s. o čia turėjo būti seniai brandintas įrašas apie gyvenimo Vilniuje smagumus, atradimus, praradimus ir kt. Bet nepajėgsiu.Labos.

2 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

muy bueno el blog, saludos desde argentina

Judita S. rašė...

Muchas gracias, pero como lee un blog? Es escrito en lingua lituana.
Gracias por tus deseos, buena suerte :)

J.

Rašyti komentarą

2009 m. rugsėjo 30 d., trečiadienis

Aš?


Aš vėl nežinau ko pati noriu, tik žinau ko nenoriu, o gal to užtenka - atmesti tai kas nepatinka ir eiti savojo Aš link?
Saviįtaigos galia yra beribė, taip?
Aš galiu,
noriu,
pasieksiu,
surasiu,
nepaleisiu,
suprasiu,
prisiminsiu,
mylėsiu,
nukeliausiu,
išmoksiu,
branginsiu,
išdrįsiu,
suprasiu,
...

...ir kažkada surasiu save.



p.s. o čia turėjo būti seniai brandintas įrašas apie gyvenimo Vilniuje smagumus, atradimus, praradimus ir kt. Bet nepajėgsiu.Labos.

2 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

muy bueno el blog, saludos desde argentina

Judita S. rašė...

Muchas gracias, pero como lee un blog? Es escrito en lingua lituana.
Gracias por tus deseos, buena suerte :)

J.

Rašyti komentarą

 

Blog Template by YummyLolly.com